16 Khasiat Vitamin E Complex Shaklee

16 Khasiat Vit E Complex Shaklee 1. Menjadikan anda tampak lebih muda, melindungi kulit daripada sinaran UV, kedutan dan jeragat  dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas serta pencemaran alam sekitar. 2. Melindungi paru-paru dari pencemaran...

Asyik accident je…

Ni testimoni kawan adik saya. Lepas hari ke 3 dia guna…luka dah terkopek-kopek dan tinggal yang kulit jer..tu pun tak sempat bernanah ke..berair ke.. Dulu tak pernah bagi …tapi..kali ni saya cuba bagi..nak tengok kesannya macam mana… Dia...